Lovärlivet

Såg på fredag 13 hos tess med massa bra människor, asrädda blev vi (även killarna) haha
Sov hos tess och åkte sedan in till stan för att träffa knäppisbea :) hihi vi gick runt en hel del och kom hem med några grejer var .. upptäckte beas förälskelse till päls (hon kom hem med en pälsmössa)

sen gick jag ut och träffa aydin ett tag innan jag gick hem till cecilia (somärjävligtsaknadmenbefinnersigpåölandförtillfället)
Maggie är i stan ! :D jag och amanda tog en gammal hedlig danni-amanda dag i stan igår, vi mötte då upp maggie och tog en fika med henne på waynes <3
Sen åkte jag direkt hem till wille för att sedan åka och möta upp micha med flera, (vibrötossiniengympasalbusigasomviär) tihi
paja knät gjorde jag -.- men efter att ha sovit hos wille drog jag mot råsunda på sjukgymnastik :)
nu ska jag snart iväg mot kista för att gå på bio med matilda :D
pusspåer (okej jag har inga läsare men ändå)


Kommentarer
Postat av: ceciliuz

är på öland men saknar dig jättemassaassssssmycket babu<3 ha det skitbra hemma och lev lite åt mig för här finns inte så mycket att göra :( sov till klockan två och då läste jag hela svd och drack kaffe i fem timmar typ. har även hunnit läsa ut två böcker. hahahhaha gött å va go <3 MEN MISS YOU SOM FAN<3

2009-10-29 @ 21:37:25
Postat av: beatrice

haha du skulle ju inte lägga ut den bilden!! -.-

2009-10-30 @ 15:51:09
URL: http://beatricelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0