Storstaden

Igår slösade jag bort en av de få lördagskvällarna på att vara på landet, men inte så slöseri eftersom jag fick träffa mommo och moffa :) om jag inte stannar i järfälla hela livet (som jag och amanda redan planerat att göra) så ska jag fan flytta ner till hölö! fast lite illa att bussen bara går en gång per dag bara..

Jag och micha har idag flummat runt i stan och letat jackor och klänningar. ingen jacka blev det men micha hittade en jäättefin klänning, jag med iochförsig med köpte den inte, åker nog tillbaka någon dag och fixar det! men vi båda kom hem med ett bar suupersnygga skor, kommer bilder sen när micha lagt upp dom så jag kan sno dom från henne :)

pusssssss


Kommentarer
Postat av: Micha

Lagt upp dom nu babbyyyyy :) eller juste fan de kommer 20.13 :D haha <3

2009-10-04 @ 19:58:33
URL: http://more.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0